RIL - News | Forums | Search | Rilpedia | Bibeln | Source
General discussions related to articles and Christian faith
It is currently Thu 23 Nov 2017, 20:18

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Forum rules

Please click here to view the forum rules

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Vargar bland fåren
PostPosted: Thu 02 Aug 2012, 16:10 

Jag skall berätta en händelse vad man använder sig av för krafter! Och på det sättet försköker man bli märkvärdiga andebollar i väckelsen, som styr något!

Detta händer på min bröllops dag dessutom! Då kommer jag fram till Börje Åkerlund! Alltså min morbror, som försökte få kontroll på mina tankar och deras styrsystem! Nu använder de sig av det, att de även kan styra andar! Ops…!! Inte blir jag rädd! för jag fattar inte att bli rädd! Jag kan sitta ensam vad de än läser eller vad de än påstår att de kan styra över! Men då berättar Börje Åkerlund att min svärmor under natten har skickat onda andar på honom! Något mycket ont! Då ställer jag frågan. Vad gjorde du då? Då svarar Börje åkerlund med dessa ord! Jag tog och läste över det och skickade det tillbaka det onda på min egen svärmor! Vad skulle jag säga? Vad skulle jag tro? Jag var då bara 20 år, och en dag gammal… Jag bara lyssnar!

Jag har ett bildminne som minns alla detaljer, jag kan även visa var vid stog, och vad du gjorde då! Och forsätter han då och berättar att han inte ens vågar äta deras mat! För de har blandat giftet i det! Så jag frågar vad skall du göra då? Han säger att han kommer bara att äta sådan mat som är oöppnad, typ fil och sånt! Jag funderar och studerar hur han better sig! Nu fruktar han även min svärmor! Fast han inte känner dem mer än kanske till skalet!
Under min bröllopsdag skulle jag även ha sådana runt mig, som man skulle tanka spya från! Och mina egna tankade info av dem och apade efter! Det blev sanningen! Så starten för mig blev inte alls bra, får man då känna bitterhet! Sabotörer är det! Det är ormar som har ett gift i sig! Jag skall riva deras falska murar… fast jag själv skall bli dömnd av dem! Sedan har jag kollat upp med svärmor ,vad börje har för tankar och tro! Hon var bara som ett stort frågetecken. Det hon svarde mig var skulle svärfar leva nu skulle han göra något stort mot dessa som gjort så mycket ont!

men sånt påstår börje att samer är så onda varelser ja det är något i blodet? Och sedan försökte de lura mig, hur svärfar skall ta mitt liv! Och hur han planerar! Så de försöker även sabotera alla jaktresor! Jag åkte på mina jaktresor då.. men även egna nära ringde upp! Vem leder vem????? Detta ja allt detta jag blev förvirrad under och i den åldern…! Det påverkade mig djupt! För nu fick han fler perssoner med sig som började ringa och varna… jag hamnade i ett läge då jag inget kunde bevisa! Och i detta läge så påverkar det en negativt! Och jag skulle även tro då att svärfar var en pedofil!!! Vad händer med mig jag kunde inte bevisa! Men åter ringer de upp mig och varnar från olika håll! Vad skall jag tro?

Jag började vakta mina barn alltid om de var på besök! Jag vaktade långt in på nätterna! Och jag hade ett mål händer något min barn skall jag döda han! Så regagerade jag! Och jag kan säga hade jag fått han på bar gärning så hade jag gjort mord! Men inget av detta tog jag på bar gärning.. därför levde han till sin döds dag! Tuff start i livet då av dessa ormar som jagade mig! Hur många fattar hur grundsystemet ser ut i verkligheten! Alla som inte flyr från det blir sjuk! Därför har även mina kusiner stora problem! Jag upplevde det så, och vet det, att jag skulle bli kopierad! och de skulle försöka få kontrollen på mig! Jag kunde inte och jag bad mycket till min gud! Gud själv fick leda mig ut! Och jag såg en bild på david när kungen försökte att han skulle bära hans rustning! Detta är tjuvar och banditer som stjäl andras själar!! Och sedan rövar och trampar dem! … och just börje han vill styra människor ända in i sängkammaren! Jag vet mer som jag inte nu skall skriva! Jag fick stora problem i mitt äktenskap.. jag har gått igenom det som ingen kan ana! Men så ont har vissa fått ha det… men berätta inget för då fryser de ut en för all framtid! Det heter att vi skall komma hem! Men är grundsystemt så ont så funkar det inte i praktiken! Jag har noll trovärdighet och utan det så väljer jag att vara utanför!

Han har har delat sånt, som jag inte vill i nuläget sprida ut! Så jag varnar nu alla gå inte med era barn till den mannen! Det är stora rävar som skadar lammen…! och så får de barn att tro på dem, men mycket farliga ormar! Och de har makten att kunna ta över och styra, och de kan manipulera! Och det finns offer av alla slag efter dem! Men i grunden är de ond! Då det finns annat surt, ont som beblandar sig med gott! Därför är hela deras deg fördärvlig! Men det kommer en tid… då även stora Rävar, ja deras tid tar även slut och då finns inget liv mer där! Rävarnas tid, rävarna är rätt så listig. Men även det tar slut! Skall jag då som ser det sedan springa med andras tankar och gåvor! Jag fattar inte ens om man kan kalla det gåvor? För deras gåvor annvänder ,man till onda syften.. Jag kommer fram till en gräns i mitt liv.. då jag får känna starkt att det systemet blir jag sjuk av, om jag inte snabbt bryter upp alla kontakter!

Jag tog det beslutet att jag skall aldrig mer ha med den mannen att göra! Detta var min mors bästa bror, som hade kontakt ända in mot nätterna…! och min morbror använde min mor som mätare i många avseenden! Och jag personligt kände det strakt inom mig att jag saknade helt deras gåvor! Om man ens kan kalla det gåvor?! Men det fanns en tid då jag hade han som en Gud! Då man tjänar människor före Gud! Jag vet även hur det funkar! För först trodde jag på hans gåva! Jag trodde han var klok! Jag såg han som en förebild! En stjärna trodde jag! Men jag fick gå den tunga vägen för att få min syn! Djup väldigt djup i sina gåvor trodde jag! Men jag kom till en gräns ,då jag såg att det var inte ett sunt liv…! Och dett är detta som har skadat hans egna barn, där man tagit över deras hjärnor helt!

Jag vet det, för jag var inne i samma sak! Sedan med hotelser försöka se in i framtiden och berätta vad som skall hända om inte man gör som de säger! Sedan har dessa stridit om lagfrågan, där man har skadat allt runt dem själva och i andra länder! något är galet, något där saknar och är utan visdom helt…! och han delade sånt som jag inte vill skriva nu ut! Jag vill inte lägga ut allt, för det är för grov mat att kunna svälja det! Som barn var jag tvingad fast jag hade panik inom mig så skulle de laga min svans! Och min mor hade hjärta till detta! Inte fanns det något fel i min svans! Och inte hjälpte det ett dugg! Bara lögner! Barn har inte fel i svansar, och jag såg det som att vi var försöks kaniner! Men fast jag saknade helt deras gåvor… om det alls var gåvor???

Men jag kunde inte kopiera det inom mig! … men det var uppmålat som något stort, ja djupa gåvor! De kunde se genom människor… det kan även andra i bönhuset vittna om! Jag minns hur han gjorde med **** ***** fru…! Det har Börje även delat! Så det som jag skriver är inga sagor det är min barndom och delar av mitt vuxna liv! Jag vet vad jag gör och nu nämner jag räven vid namn… den andra stora räven är Rolf Pettersen… även han avkomma får tala i väckelsen.. helt galet allt de som har hjälpt till med att sprida lögner! Och skydda deras egna frukter! Och vad gör predikanters fruar med deras bröder… där? Är det någon som vet ens verkligheten? Sopa allt under mattan och sedan spela god och lära någon annan! Hur skall jag då kunna lyssna! Man får ju redan tungt att andas!
sedan finns det fler rävar... ja även tysta rävar som bara låter på avstånd! Men jag skall spara dem ännu en tid! Kanske någon kan vakna! Och se det som fördärvar allt levande!

Varför jag även väljer att skicka ut detta med namn är att jag har vittne på hur börje sedan har spridit falskt om min svärmor och mig... de har målat upp bilder som farit ut som är helt falska... dessa bilder har varit ute... med falsk info kanske runt 20 års tid.. jag har vetat det länge och jag har även kollat upp.. så det man sprider om andra är lögner! Och det står skrivet att lögnen dräper själen! Jag fattar inte då varför man ens vill kalla sig kristen! Därför kommer jag att skriva ut era namn och vill ni kan ni gå vidare... jag har ändå inte ens tänkt vika mig!

Så alla som hört hans berättelser skall veta att det är enbart lögner ni hör! Och ingen vill höra direkt med mig... därför måste man blotta det helt! Fast jag ber genom andra att hälsa och be någon ringa upp så vill man inte ens höra! Därför tar jag nästa steg jag backar inte! Eller böjer mig ner för avgudar!

//Håkan Wallgren

Share on Facebook Share on Twitter Share on Digg
 Profile Send private message  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]