RIL - News | Forums | Search | Rilpedia | Bibeln | Source
General discussions related to articles and Christian faith
It is currently Thu 14 Dec 2017, 02:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Forum rules

Please click here to view the forum rules

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 15:15 

INFO

INLOGGNING & REGISTRERING

• Hur registrerar jag mig på forumet? - Svar: Registrera dig på framsidan av RIL News (http://rilnews.org) (se länk i inloggningsrutan).
  • Obs! Nya användare måste kunna identifieras. För att kunna posta på forumet måste vissa personuppgifter vara korrekta så att identiteten kan kontrolleras före godkännande. Åtgärden är till för att förhindra att personer som förstör skall kunna orsaka problem och överbelasta övervakningen av forumet.
  • Problem? - Om du har registrerar ett konto som inte aktiverats, var god kontrollera dina användaruppgifter samt kontakta Forumansvarig (via webmaster - at - rilnews.org) för aktivering av kontot.
    Hur loggar man in? - Svar: Logga in på framsidan av RIL News (http://rilnews.org). Även användarregistrering gör på framsidan.

FACEBOOK

• Om jag vill logga in direkt från Facebook, kan jag det? - Svar: Vi försöker fixa det snarast.
  • Om jag vill dela (share) ett inlägg på Facebook, kan jag det? - Svar: Det går att dela ett inlägg eller hel tråd. Varje inlägg har en Facebook-länk- Se även Facebook-länk högst uppe till höger på sidan.

BEVAKNING

• Hur bevakar jag en tråd? (email-nofierad om nya inlägg) - Svar: Först måste du vara inloggad (se ovan). Klicka länk längst ner på sidan med texten "Bevaka denna tråd" eller "Bevaka denna kategori" (då blir du email-noterad om alla inlägg som görs på hela forumet).
  • Om jag vill fråga mer, i vilken tråd skall jag fråga? - Svar: Posta gärna i denna tråd.

ÖVRIGT

• Hur länkar jag till ett inlägg? - Svar: Varje inlägg har en mycket liten fyrkantig ikon uppe i övre högra hörnet, strax före texten "Postat:". Klicka på ikonen så visas endast inlägget, kopiera sedan URL-adressen som en vanlig länk.

Last edited by Rolf Lampa on Sat 18 Dec 2010, 23:11, edited 7 times in total.

Share on Facebook Share on Twitter Share on Digg
 Profile Send private message  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]